Thursday, April 1, 2010

Is This An April Fool?

Aku call Bar Council selepas lunch hour tadi. Aku bagi petition number aku. Dan dia kata :

him : 575-09 right?

me : yes.

him : pass.

me : pass? Alhamdulillah. terima kasih.


dan aku terus letak phone. nervous punya pasal. jantung berdegup kencang. apa2 pun dah tak tanya dah. terus letak phone camtu jer.

dan akhirnya sekarang aku boleh meluahkan ayat ini :

STUPID ETHICS COURSE!!

HAHAHAHAHAHHHAAAAHHHH~~~~ *jahatnyer aku. xP


Ya, sememangnya dah lama aku nak meluahkan kata-kata itu. Tapi risau plak takot tak pass. Kerana mulut badan binasa, kan. Sekarang baru boleh aku luahkan. hahahahh~~

Sekarang dah tak serabut kepala otak sangat pikir pasal chambering dan pupillage nih. Dah takde halangan*halangan yang besar untuk filing borang 6, 7 dan 8. InsyaAllah..

Tapi macam tak percaya pun ada. Betul ke nih? Jangan April Fool sudah lah ye. Dah tak sanggup dah aku menanggung semua derita dan sengsara ni & dah tak sanggup menghadapai semua tu lagi.

Risau jugak. Dan ada jugak terdetik di hati - better aku tunggu pengesahan formal dari Bar Council, sebelum aku betul2 bersuka ria dan sedap hati pasal Ethics Course nih. xP


.

No comments: