Saturday, October 16, 2010

50

Harini test Undang-undang. Sebenarnya aku takde ape2 perasaan nervous @ takot untuk ambik test ni. Tapi bila calon nombor 1 dipanggil, dan diambil gambar, dan masuk ke bilik ujian, tiba2 jer aku rasa cam berdebar2. Eh2, apehal ni.

Aku nombor ke-9. Ok, cuba tenteramkan diri, baca bismillah & jawab dengan tenang. Masa tinggal 23 minit, aku dah siap jawab. Tapi sayang la kalo terus tamatkan sesi & membazirkan masa ujian, kan. So, double check la semua soalan tu. Lagi 4 minit masa nak abes, aku tamatkan sesi. Terus pegi ke keputusan.

Tapi aku macam konpius sket result tu. Sebab mase tu aku tengok ade dua colum markah, untuk ketiga-tiga bahagian. Dan markah bagi kedua-dua colum tu sama. Mane markah aku ni? Bila aku tengok markah keseluruhan : 50.


50??


50/50!!



WOW.




Markah penuh seyh!

Dengan happy nyer aku tersenyum. Syukur alhamdulillah. Memang aku bersyukur sangat2.

Hehee~~ patot la markah kat dua2 colum tu sama. Colum pertama tu jumlah markah bagi setiap bahagian, dan colum kedua tu markah yang aku dapat.

Alhamdulillah...

tak sia2 aku tak cukup tido & men-derita-kan diri untuk baca buku sampai abes 500 soalan. Adoii...dah la ade jawapan yang salah kat buku tu. Takpe la. Ikut logik jer,kan.

Lepas ni kena belajar bawak kete plak. Haaiiiiihhhhhhh......ni yg aku nervous ni. Boleh ke aku bawak kete? Persoalan.




.

No comments: