Friday, December 31, 2010

rekod terbaek saya setakat ini



Rekod (penggunaan broadband) terbaek aku setakat ini.

Yeaaa....sudah melebihi limit. Huh. Terbaek lah sangat. Ni first time jadik camni, sejak aku jadi pengguna broadband (dah satu tahun dua bulan).

So, terpaksa tunggu tanggal 1 January untuk mulakan hidup baru. Eh apekah? Untuk mulakan bulan baru dan penggunaan yang baru, bukan untuk mulakan hidup baru *jangan nak start merepek*. Tak dapat nak blogwalking buat masa ni.

Sabar yer cik Nini. Tunggu sejam saje lagi. =)


degil ekau ni eh. dah limit pun nak connect jgak!
*yerlah, untuk post satu entri jer :[




*p/s : tertanya2 juga apa kesan over-limit ni pada bill aku. Maklumlah, aku nih buta broadband. Hanya tau cucuk pada USB port, connect to internet dan online puas2. pastu tiap2 bulan, bayar bill. yang lain2, tak tau.


.

No comments: