Thursday, April 7, 2011

Welcome High Tea at Thistle Hotel JB

Petang tadi ada Welcome High Tea untuk Yang Arif Dato' Abd Halim Bin Aman, Hakim Mahkamah Tinggi Johor Bahru. Kat Thistle Hotel Johor Bahru. Selamat datang ke JB, Yang Arif, walaupun Yang Arif dah 5 bulan kat sini, dan baru sekarang Welcome High Tea ni dibuat. Huhuu~





Sepatutnya masa lunch tadi tak payah la aku makan banyak2 dan berat2. Tapi macam biasa la, orang tamak macam aku nih mana la reti control hawa nafsu. Lunch dah makan nasik lauk ayam masak rendang yang pergghhh berlemak berminyak banyak lemak terus membiak2 lemak dalam badan. Tapi sedap tuuuu~ 

So, bila dah terkenyang, rasa macam takde nafsu pulakk bila pandang makanan kat Thistle tadi. Alahh...high tea jer pun. Bukannya makan best & berat pun. Tapi walaupun dah terkenyang dan rasa macam takde nafsu nak makan, boleh pulak aku melantak macam tak makan tengahari. Heran betol aku. Huahuhahuaa~ 

Melantak sampai rasa macam perut dah betul2 penoh. Perghh~ lagi la membiak2 lemak dalam badan aku nih.

Gambar melantak tak hambek. Sorry ler, sebab i nih tersangat lah segan untuk snap2 bila kat majlis formal macam nih. Ini jer lah gambar yang ada. Layannnn jer~



Buffet. Orchid Ballroom (3)
Makanan kat luar ballroom yer. 
Sila la ambik dan penuhi pinggan masing2 tanpa perasaan segan2. ;DD


Last but not least...dessert. 
(tetiba jer last but not least, sedangkan gambar makanan yang lain takde pun. huahuaa~ ) 
Macam2 ada dalam pinggan tuh.
Kek, jelly, biskut, e.t.c. 
Perghh~ yang ni la aku rasa paling menggemokkan. 
Tapi tetap ada buah-buahan kat situ. Kehkehh~ ;D



Gambar terakhir sebelum balik. 
Oh comelnyer rumah mini ni.




Dan gambar penutup entri.... 


Cantek nombor itu.




* p/s : dont snapping while driving. sangat membahayakan taww~ ;D 


.

No comments: