Tuesday, May 3, 2011

Happy 4th Anniversary and 24th Birthday!

Hari Khamis lepas aku buat surprise untuk Encik Kuneng. Actually takde la surprise pun. Aku just beli kek jer untuk dia. Disebabkan anniversary kitorang dan birthday dia dekat jer, so aku beli 1 kek jer. Anniversary kitorang 25 April, birthday dia 26 April.

Masa tu dia dah nak balik Nilai. Lepas aku abes keje, dia datang ambik aku sebab dah janji nak pegi melantak sama2 kat IT Roo Cafe. Nanti aku cite pasal makan2 "the best chicken chop in JB tu". Nak cite pasal ni dulu. ^^

So lepas abes keje, aku tukar baju sebab taknak nampak skema sangat ngan baju keje hitam putih yang boring tu. Lagipun tengahari tu tayar kete pancit, badan pun berpeluh2 sebab duk tengah panas. Masam semacam jer badan ngan baju haku nih. Nasib baik aku dah bawak baju untuk tukar. Huhuu~

Pastu terus pegi cari kek untuk Encik Kuneng. Nasib baik la dia datang ambik aku pun lambat, sempat jugak la aku pegi beli kek.



Tadaaa....ini lah dia....


Happy 4th Anniversary & 24th Birthday
Errr....kat kek tu 25th? 


Alamak...lepas Encik Kuneng dah tiup lilin baru aku perasan...kat kek tu tersilap tulis 25th. Sepatutnya 24th. Ke time tu aku tengah berangan nk beli kek untuk birthday aku? Tapi kalo 25th, birthday aku tahun lepas. Tahun ni 26th. Tapi birthday aku lambat lagi la. Dan yer, Encik Kuneng muda 2 tahun dari aku. Tapi aku tetap muda, okeh. muahahaaa~ ;D 

Pasal kek tu, bukan aku lupa umur dia. Tapi entah camane berangan time nak beli kek tu. Mungkin sebab time tu rushing sangat. huhu~ Sowie yep Encik Kuneng. ;p


Sungguh terpikat pada kek ni. Cinta pandang pertama. huahuaa~


Disebabkan masa tu rushing sangat, so aku surprise-kan dia dalam kete jer. Tak sempat dah nak pegi celebrate kat mana2. Flight dia pun pukul 10.15 malam tu. Pastu nak pegi makan kat IT Roo Cafe plak. Memang dah tak sempat nak celeberate kat tempat proper sket. Wuwuwuwwuuuu~  T_T



Muka budak comot blom mandi lepas balik keje, just tukar baju jer. 
Dan muka agak pucat tak bermaya sebab selsema + tak sihat. T_T



Happy birthday to yoouuuuu~ 
Birthday boy tiup kek. 
Errr....tapi burrr la pulakk gambar nih. T_T 



Perghhh~ penyegan sungguh aku nak nyanyi lagu happy birthday kat Encik Kuneng. Malu2 kuceng. T_T 


Ucapan untuk Encik Kuneng? Semoga panjang umur, murah rezeki. Cepat2 kawen. Huahuaa~ Ucapan selebihnyer, hanya kitorang jer yang tahu & faham. ;p




Takkan nak makan buah jer?


Potong la dulu.



Pastu bermula la sesi suap menyuap kek, buah dan coklat. Huahuaa~


Pangggggggg...kena pelempang sedas. Ok fine. Nanti korang termuntah kalo aku gedik2 kat sini. 






Memang tersangat YUMMMYYYYYYY~ 
Tapi sayang...Encik Kuneng sempat makan sikit jer. 
Takpe, nanti kita beli kek camni lagi ea. ;)


Surprise yang tak berapa sempurna. Tapi cukup la untuk meluahkan rasa sayang. Cewaahhh~ 


Harap2 ini anniversay couple yang terakhir untuk kitorang. Bukan sebab dah taknak kapel ngan dia. Tapi harap2 lepas ni kitorang sambut anniversary sebagai suami isteri pulak. Huhuuuu~ berangan jap. ;p

Doakan la semoga semuanya berjalan seperti yang dirancang. Kan Encik Kuneng?  :)





Permintaan kepada Encik Kuneng. Birthday saya nanti, saya nak kek macam ni boleh? 

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v



Huahuaa~


Ok bye!



* p/s : best tak dapat girlfriend macam aku? *perasan jap. kahkahhh~ ;p


.

No comments: