Wednesday, May 4, 2011

Senai Airport. Penutup bulan April. :(

Tiada apa2. Cuma gambar2 masa aku hantar Encik Kuneng kat Senai Airport hari Khamis lepas, lepas makan "the best chicken chop in JB" kat IT ROO CAFE. 

Masa sampai airport tu dah agak lambat. Aku ingatkan dah tak sempat nak teman Encik Kuneng kat airport sebelum dia naik flight. Tapi sempat jugak rupanya. Ngeee~ gatai noooooo~~ ;DD



Rasa sangat tak lengkap bila tak pakai clincher. Lupa nak bawak. -.- 


Terserlah ke-kontot-an aku. T_T 


^^


Yay! Hello Kitty phone strap dari Encik Kuneng. 
Sangat chomel. ;)




Gambar seterusnya...kalo tak tahan nak muntah hijau, sila stop scroll ke bawah. Kalo nak klik [X] kat atas tu pun boleh. Muahahaaa~ ;DD 


=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=



Seriously muka mintak pelempang. Dah macam lelaki gatal. 
Tak boleh belah haku gelak2. ;DD


Termenung pulak?


Dah pukul berapa nih?
*jam baru. anniversary present? ;)


Tetiba?


Cewahh~ phone baru. Ehemmm2... ;p


Aik? Lempang kang!


Selipar hijau tak boleh belah. Encik Kuneng memang suka warna2 yang unik. 
Parut kat pergelangan kaki kanan aku - kesan jahitan masa kecik2 dulu. 
Perghh~ lasak kemain aku masa kecik2 dulu, luka pun sampai kena jahit. T_T



Sayeww sukewww ini gambo. Tapi malangnya sangat blur blurrr~  :|


Penutup bulan April. Sebab ni last jumpa untuk bulan April. Maklumlah, dah duk jauh. Jumpa pun jarang2 jer. Biasanya sebulan sekali. Kalo ada masa, dua tiga kali sebulan. Tapi tak pernah pun sampai tiga kali dalam sebulan. T_T 


.