Friday, April 20, 2012

Misi memburu barang hantaran. Done!

Misi memburu barang2 hantaran diteruskan lagi minggu ni. Since Encik Tunang balik untuk settlekan hal2 kahwin ni, so kitorang sama2 la menjelajah beberapa shopping mall untuk cari barang hantaran.


Cincin untuk Encik Tunang dah beli, KAT SINI.


Isnin, 16.04.2012. Lepas keje, pegi AEON Tebrau. Survey punyer survey, beli kasut jer untuk Encik Tunang.










And singgah Watson beli toiletries.







The next day, hari Selasa 17.04.2012, lepas keje, pegi lagi kat AEON Tebrau. Sebab nak settlekan terus hal ehwal (eceh, hal ehwal la pulak?) barang hantaran nih. Tak boleh dah nak tangguh2 lagi beli barang2 nih.


Masuk kedai MAC, beli set mekap.



 Can i have all these? ;p



 Testing.
Saya malu apabila di-mekap. Percayalah. -.-
*oh man, bila aku nak kurus hah?? :'| 



Beli jam. Satu untuk Encik Tunang, satu untuk aku. Aku suka jam aku tu. Encik Tunang yang pilihkan. Berkilat2! I loike~ Tak sabar nak pakai! ;)







Then pegi ambik set mekap yang dah siap wrap kat kedai MAC.



 Yehuuuu~




Penat yang amat, ok. Nak menjelajah shopping mall sana sini untu cari barang2 yang kitorang nak beli tu. Aku ni dah la dah beberapa hari, beberapa minggu tak cukup tidur & tak cukup rehat. Redha jerlah.


So, here is the updated hantaran's checklist.

HANTARAN FOR ME
1. Sirih Junjung - consider done
2. Mas Kahwin + Gelang
3. Quran + Telekung
4. Handbag
5. Perfume
6. Jam
7. Make-up set
8. Buah
9. Chocolate


HANTARAN FOR HIM 
1. Cincin
2. Sejadah
3. Baju Kemeja
4. Wallet + Belt
5. Shoes
6. Watch
7. Toiletries
8. Pulut Kuning
9. Chocolate
10. Cake
11. Buah


*coklat pun dah siap beli. hewheww~ ;p


Basically, semua consider done. Tinggal barang2 macam buah, cake pulut kuning jer. Barang2 tu semua kan kena prepare dekat2 majlis nanti.


Alhamdulillah. Lega sangat2. ;)


Tapi migrain jugak bila duit mengalir bagai air.... :'|


.

No comments: