Wednesday, May 22, 2013

Meatball Abang Burn


Hello dear readers.

Dah lama aku duk teringin nak makan meatball abang burn. Menu baru kat Burger Bakar Abang Burn. Eh, takde la baru sangat sebenarnya. Dah lama dah. Aku jer yang baru nak try. ;p

Sebelum ni dah baca macam2 review. Ada yang cakap sedap, berbaloi. Dan ada yang cakap so so jerlah rasa dia...

Jadi, aku pun teringin jugak nak makan. Dah lama cakap kat Encik Suami : "nanti kita pegi makan meatball abang burn ea". Tapi tak jugak pegi. Hari Selasa 3 hari lepas, baru ada kesempatan pegi Burger Bakar Abang Burn, kat B.Point. Lepas keje, Encik Suami ambik aku & terus merempit pegi B.Point.

Mine. Meatball. Finally.... ;)


Encik Suami order burger leleh jer.
Nak try yang biasa pulak katanya. Sebab sebelum ni dah try yang extra cheese.



Ramai jugak orang kat sini. Hampir penuh.


Rasa meatball ni ok la. Meatball dia best, memang terasa juicy. Tapi tekak aku macam tak boleh terima sauce dia. Macam masin sangat. So, a bit dissapointed la. Tak tahu lah pendapat orang lain camane, tapi ni yang tekak aku rasa la. Lain orang lain citarasa, lain selera. kan?

Tapi meatball dia besar2. Homemade. RM9.90 ada 10 biji, ada kentang. Tak larat aku nak habiskan. Paksa Encik Suami habiskan. Kiranya puas hati la makan. Kenyang kot.



.

No comments: